• pagina_banner01

Nutizie

Errori cumuni in i testi di trazione di i materiali

Cum'è una parte impurtante di e prove di e proprietà meccaniche di i materiali, e prove di trazione ghjocanu un rolu impurtante in a fabricazione industriale, a ricerca è u sviluppu di i materiali, ecc. Tuttavia, alcuni errori cumuni averanu un impattu enorme nantu à a precisione di i risultati di e prove. Avete nutatu sti ditaglii?

1. U sensore di forza ùn currisponde micca à i requisiti di prova:

U sensore di forza hè un cumpunente chjave in e prove di trazione, è sceglie u sensore di forza ghjustu hè cruciale. Alcuni errori cumuni includenu: ùn calibrà micca u sensore di forza, aduprà un sensore di forza cù una gamma inappropriata, è invechjà u sensore di forza per causà un guastu.

Soluzione:

I seguenti fattori devenu esse cunsiderati quandu si sceglie u sensore di forza più adattatu secondu u campione:

1. Gamma di u sensore di forza:
Determinate a gamma di sensori di forza necessaria in basa à i valori di forza massima è minima di i risultati richiesti per u vostru campione di prova. Per esempiu, per i campioni di plastica, se si devenu misurà sia a resistenza à a trazione sia u modulu, hè necessariu cunsiderà cumpletamente a gamma di forza di questi dui risultati per selezziunà u sensore di forza adattatu.

 

2. Precisione è gamma di precisione:

I livelli di precisione cumuni di i sensori di forza sò 0,5 è 1. Pigliendu 0,5 cum'è esempiu, significa di solitu chì l'errore massimu permessu da u sistema di misurazione hè in ± 0,5% di u valore indicatu, micca ± 0,5% di a scala cumpleta. Hè impurtante distingue questu.

Per esempiu, per un sensore di forza di 100N, quandu si misura un valore di forza di 1N, ±0,5% di u valore indicatu hè un errore di ±0,005N, mentre chì ±0,5% di a scala completa hè un errore di ±0,5N.
Avè precisione ùn significa micca chì tutta a gamma hè di a listessa precisione. Ci deve esse un limite inferiore. À questu tempu, dipende da a gamma di precisione.
Pigliendu diversi sistemi di prova cum'è esempiu, i sensori di forza di a serie UP2001 è UP-2003 ponu risponde à una precisione di livellu 0,5 da a scala piena à 1/1000 di a scala piena.

L'apparecchiatura ùn hè micca adatta o l'operazione hè sbagliata:
L'attrezzatura hè u mezu chì cunnetta u sensore di forza è u campione. A scelta di l'attrezzatura affetterà direttamente a precisione è l'affidabilità di a prova di trazione. Da l'aspettu di a prova, i prublemi principali causati da l'usu di attrezzature inappropriate o da un funziunamentu sbagliatu sò u scivulamentu o e mascelle rotte.

Scivulà:

U scivulamentu u più evidente di u campione hè u campione chì esce da u dispusitivu o a fluttuazione anormale di a forza di a curva. Inoltre, si pò ancu ghjudicà marcandu a marca vicinu à a pusizione di serraggio prima di a prova per vede s'ellu a linea di marca hè luntana da a superficia di serraggio, o s'ellu ci hè una marca di trascinamentu nantu à a marca di u dente di a pusizione di serraggio di u campione.

Soluzione:

Quandu si trova un slittamentu, verificate prima se a pinza manuale hè stretta quandu si serra u campione, se a pressione di l'aria di a pinza pneumatica hè abbastanza grande è se a lunghezza di serraggio di u campione hè sufficiente.
S'ellu ùn ci hè micca prublemi cù l'operazione, cunsiderate se a scelta di a morsa o di a faccia di a morsa hè adatta. Per esempiu, e piastre metalliche devenu esse pruvate cù facce di morsa seghettate invece di facce di morsa lisce, è a gomma cù una grande deformazione deve aduprà morse autobloccanti o pneumatiche invece di morse manuali à spinta piatta.

Mascelle rotte:
Soluzione:

E mascelle di u campione si rompenu, cum'è u nome implica, si rompenu à u puntu di serraggio. Simile à u scivulamentu, hè necessariu cunfirmà se a pressione di serraggio nantu à u campione hè troppu grande, se a superficia di a morsa o di a mascella hè scelta currettamente, ecc.
Per esempiu, quandu si face una prova di trazione di corda, una pressione d'aria eccessiva farà chì u campione si rompa à e mascelle, risultendu in una bassa resistenza è allungamentu; per e prove di film, si devenu aduprà mascelle rivestite di gomma o mascelle à cuntattu cù u filu invece di mascelle seghettate per evità di dannà u campione è di causà una rottura prematura di u film.

3. Disallineamentu di a catena di carica:

L'allineamentu di a catena di carica pò esse capitu simplicemente cum'è s'è e linee centrali di u sensore di forza, di l'attrezzatura, di l'adattatore è di u campione sò in linea retta. In e prove di trazione, s'è l'allineamentu di a catena di carica ùn hè micca bonu, u campione di prova serà sottumessu à una forza di deflessione supplementaria durante u caricu, risultendu in una forza irregulare è affettendu l'autenticità di i risultati di a prova.

Soluzione:

Prima di principià a prova, a centratura di a catena di carica diversa da quella di u campione deve esse verificata è aghjustata. Ogni volta chì u campione hè serratu, fate attenzione à a coerenza trà u centru geometricu di u campione è l'asse di carica di a catena di carica. Pudete sceglie una larghezza di serraggio vicina à a larghezza di serraggio di u campione, o installà un dispositivu di centratura di u campione per facilità u pusizionamentu è migliurà a ripetibilità di u serraggio.

4. Selezzione è funziunamentu incorretti di e fonti di tensione:

I materiali si deformeranu durante e prove di trazione. L'errori cumuni in a misurazione di a deformazione includenu a selezzione incorretta di a fonte di misurazione di a deformazione, a selezzione inappropriata di l'estensiometru, l'installazione impropria di l'estensiometru, a calibrazione imprecisa, ecc.

Soluzione:

A selezzione di a fonte di deformazione hè basata annantu à a geometria di u campione, a quantità di deformazione è i risultati di e prove richiesti.
Per esempiu, sè vo vulete misurà u modulu di i plastichi è di i metalli, l'usu di a misurazione di u spustamentu di u fasciu darà un risultatu di modulu bassu. In questu mumentu, avete bisognu di cunsiderà a lunghezza di u calibru di u campione è a corsa necessaria per selezziunà un estensimetru adattatu.

Per lunghe strisce di foglia d'aluminiu, corde è altri campioni, u spustamentu di a trave pò esse adupratu per misurà u so allungamentu. Ch'ella sia aduprata una trave o un estensometru, hè assai impurtante assicurassi chì u quadru è l'estensometru sianu misurati prima di fà una prova di trazione.

À u listessu tempu, assicuratevi chì l'estensiometru sia stallatu currettamente. Ùn deve esse troppu largu, pruvucendu u sdrucciolu di l'estensiometru durante a prova, o troppu strettu, pruvucendu a rottura di u campione à a lama di l'estensiometru.

5. Frequenza di campionamentu inappropriata:

A frequenza di campionamentu di i dati hè spessu trascurata. Una bassa frequenza di campionamentu pò causà a perdita di dati di prova chjave è influenzà l'autenticità di i risultati. Per esempiu, se a vera forza massima ùn hè micca raccolta, u risultatu di a forza massima serà bassu. Se a frequenza di campionamentu hè troppu alta, serà sovracampionata, risultendu in ridondanza di dati.

Soluzione:

Selezziunate a frequenza di campionamentu adatta secondu i requisiti di prova è e proprietà di u materiale. Una regula generale hè di utilizà una frequenza di campionamentu di 50 Hz. Tuttavia, per i valori chì cambianu rapidamente, una frequenza di campionamentu più alta deve esse aduprata per registrà i dati.

 

3. Disallineamentu di a catena di carica

 

6. Errori di misurazione di dimensione:

L'errori di misurazione di a dimensione includenu a mancanza di misurazione di a dimensione reale di u campione, errori di pusizione di misurazione, errori di u strumentu di misurazione è errori di input di dimensione.

Soluzione:

Quandu si prova, a dimensione standard di u campione ùn deve esse aduprata direttamente, ma a misurazione vera deve esse effettuata, altrimenti a tensione pò esse troppu bassa o troppu alta.

Diversi tipi di campioni è intervalli di dimensioni richiedenu diverse pressioni di cuntattu di prova è precisione di u dispusitivu di misurazione di e dimensioni.

Un campione hà spessu bisognu di misurà e dimensioni di parechji lochi per fà una media o piglià u valore minimu. Fate più attenzione à a registrazione, u calculu è u prucessu di input per evità errori. Hè cunsigliatu di utilizà un dispositivu di misurazione automatica di e dimensioni, è e dimensioni misurate sò inserite automaticamente in u software è calculate statisticamente per evità errori operativi è migliurà l'efficienza di a prova.

7. Errore di cunfigurazione di u software:

Solu perchè l'hardware hè bè ùn significa micca chì u risultatu finale hè currettu. I standard pertinenti per i diversi materiali averanu definizioni specifiche è struzzioni di prova per i risultati di e prove.

I paràmetri in u software devenu esse basati annantu à ste definizioni è struzzioni di u prucessu di prova, cum'è u precaricamentu, a velocità di prova, a selezzione di u tipu di calculu è i paràmetri specifichi.

In più di l'errori cumuni sopra citati ligati à u sistema di prova, a preparazione di u campione, l'ambiente di prova, ecc. anu ancu un impattu impurtante nantu à e prove di trazione è devenu esse attenti.


Data di publicazione: 26 d'ottobre di u 2024