Avete mai scontru e seguenti situazioni?
Perchè u risultatu di u mo test di mostra hà fiascatu?
I dati di i risultati di e prove di u laburatoriu fluttuanu?
Chì devu fà se a variabilità di i risultati di e prove affetta a consegna di u pruduttu?
I risultati di a mo prova ùn rispondenu micca à i requisiti di u cliente. Cumu risolve lu? ...
Per l'applicazioni cumposte critiche, sò spessu necessarii testi supplementari più cumplessi per determinà a durabilità di u materiale in cundizioni di serviziu è ambienti tipici. A pruduzzione di dati di prova di alta qualità hè una sfida enorme durante u sviluppu di i materiali, a cuncepimentu è i bisogni di cuntrollu di qualità.
À questu riguardu, a serie UP-2003 di dispositivi elettronichi à grande caricasistemi di prova universaliè e macchine di prova di fatica, cumminate cù apparecchi prufessiunali di materiali cumposti è dispositivi di misurazione di deformazione, ponu risponde à diverse esigenze di prova, è fucalizza nantu à u seguente cuncettu di specificazione di prova 3C (Calibrazione, Cuntrollu, Coerenza) per assicurà chì i clienti possinu ottene dati di prova di alta qualità chì rispondenu à e specifiche standard u più pussibule.
1.Calibrazione
Calibrazione di a coaxialità di a catena di carica di l'equipaggiu:
I sfarenti assi di a catena di carica ponu facilmente causà una rottura prematura di u campione. A certificazione NADCAP stipula chì a percentuale di flessione accettabile per e prove statiche di materiali cumposti ùn hè micca più di 8%. Cumu verificà è assicurà a cuassialità in diversi ambienti di prova hè particularmente impurtante.
Calibrazione di u sensore di forza:
I requisiti di precisione di forza per diverse applicazioni varianu assai. Assicurà a precisione di forza in l'intervallu di misurazione hè un prerequisitu per assicurà a precisione di i risultati di i testi.
Calibrazione di l'estensiometru è di l'estensimetro:
Soluzione di misurazione di micro-deformazione tracciabile per assicurà una misurazione di deformazione consistente.
2. Cuntrollu
Percentuale di piegatura di u campione:
Diverse norme anu esigenze strette per u cuntrollu di a percentuale di piegatura di u campione. Hè altrettantu impurtante capisce i requisiti standard è l'operazioni attuali.
Cuntrollu di l'ambiente di prova:
Per e prove di materiali cumposti in ambienti à alta è bassa temperatura, ci sò alcune preoccupazioni particulari cum'è a compensazione di a temperatura di l'estensimetri è l'aghjustamentu automaticu di a frequenza di prova, chì sò di grande impurtanza per i risultati di e prove è l'efficienza di e prove.
Cuntrollu di u prucessu di prova:
Un bon cuntrollu di prucessu ùn include micca solu i passi di l'operazione di prova, ma include ancu i registri di i cambiamenti di u metudu di prova è e statistiche di i dati di i risultati.
3. Coerenza
Cunsistenza di l'assemblea di i campioni:
L'assemblea di i campioni prima di a prova, a pressione di serraggio di l'attrezzatura, u cuntrollu di u prucessu di precaricamentu è altri passi diversi anu un grande impattu nantu à i risultati di a prova.
Cunsistenza di a misurazione di a dimensione di prova:
A misurazione di a dimensione deve fà attenzione à fattori cum'è u trattamentu di a superficia di u campione, a pusizione di misurazione, a trasmissione di u calculu di a dimensione, ecc., in modu da riduce a differenza in i risultati.
Cunsistenza di u modu di fallimentu:
Un cuntrollu efficace di i modi di fallimentu di frattura di u campione pò migliurà assai a validità di i dati.
E specificazioni di prova sopra per i materiali cumposti ponu aiutà a maiò parte di l'utilizatori à capisce è à assicurà a stabilità è l'affidabilità di i dati di prova.
Data di publicazione: 04 di nuvembre di u 2024
