• pagina_banner01

Nutizie

I testi di affidabilità ambientale più cumuni per i luci automobilistiche

1. Test di u Ciclu Termicu

I testi di u ciclu termicu includenu generalmente dui tipi:Testi di ciclu à alta è bassa temperatura è testi di ciclu di temperatura è umidità. U primu esamina principalmente a resistenza di i fari à ambienti di ciclu alternatu à alta è bassa temperatura, mentre chì u secondu esamina principalmente a resistenza di i fari à ambienti di ciclu alternatu à alta è alta umidità è bassa temperatura.

Di solitu, i testi di ciclu à alta è bassa temperatura specificanu i valori di temperatura alta è bassa in u ciclu, a durata trà u valore di temperatura alta è u valore di temperatura bassa, è a velocità di cambiamentu di temperatura durante u prucessu di cunversione di alta è bassa temperatura, ma l'umidità di l'ambiente di prova ùn hè micca specificata.

À u cuntrariu di a prova di ciclu di alta è bassa temperatura, a prova di ciclu di temperatura è umidità specifica ancu l'umidità, è hè generalmente specificata in a parte di alta temperatura. L'umidità pò esse sempre in un statu custante, o pò cambià cù u cambiamentu di temperatura. In generale, ùn ci saranu micca regulamenti pertinenti à l'umidità in a parte di bassa temperatura.

I testi di affidabilità ambientale più cumuni per i luci automobilistiche
Prova di scossa termica è prova à alta temperatura (1)

2. Prova di scossa termica è prova à alta temperatura

U scopu di uprova di shock termicuhè di esaminà a resistenza di u faru à un ambiente cù cambiamenti drastici di temperatura. U metudu di prova hè: accende u faru è fate lu funziunà nurmalmente per un periudu di tempu, poi spegne subitu l'alimentazione è immerge rapidamente u faru in acqua à temperatura nurmale finu à u tempu specificatu. Dopu l'immersione, cacciate u faru è osservate s'ellu ci sò crepe, bolle, ecc. nantu à u so aspettu, è s'ellu funziona nurmalmente.

U scopu di a prova à alta temperatura hè di esaminà a resistenza di u faro à un ambiente à alta temperatura. Durante a prova, u faro hè piazzatu in una scatula per ambienti à alta temperatura è lasciatu riposà per un tempu specificatu. Dopu chì u tempu di riposu hè cumpletu, smuntallu è osservate u statu strutturale lucale di e parti di plastica di u faro è s'ellu ci hè qualchì deformazione.

3. Prova di resistenza à a polvere è à l'acqua

U scopu di a prova di resistenza à a polvere hè di esaminà a capacità di l'alloghju di u faro d'impedisce l'entrata di polvere è di prutege l'internu di u faro da l'intrusione di polvere. A polvere simulata aduprata in a prova include: polvere di talcu, polvere d'Arizona A2, polvere mischiata cù 50% di cimentu di silicatu è 50% di cenere volante, ecc. Hè generalmente necessariu di mette 2 kg di polvere simulata in un spaziu di 1 m³. U soffiu di polvere pò esse fattu in forma di soffiu di polvere cuntinuu o di soffiu di polvere di 6 secondi è una pausa di 15 minuti. U primu hè generalmente testatu per 8 ore, mentre chì u secondu hè testatu per 5 ore.

A prova d'impermeabilità hè di pruvà e prestazioni di l'alloghju di u faro per impedisce l'entrata di l'acqua è prutege l'internu di u faro da l'interferenze di l'acqua. A norma GB/T10485-2007 stipula chì i fari devenu esse sottumessi à una prova speciale d'impermeabilità. U metudu di prova hè: quandu si spruzza acqua nantu à u campione, a linea centrale di u tubu di spruzzatura hè in ghjò è a linea verticale di a piattaforma giratoria orizzontale hè à un angulu di circa 45°. A velocità di precipitazione hè necessaria per ghjunghje à (2,5~4,1) mm·min-1, a velocità di a piattaforma giratoria hè di circa 4r·min-1, è l'acqua hè spruzzata continuamente per 12 ore.

3. Prova di resistenza à a polvere è à l'acqua
4. Prova di spruzzatura di sale

4. Prova di spruzzatura di sale

U scopu di a prova di spruzzatura salina hè di esaminà a capacità di e parti metalliche di i fari di resiste à a corrosione da spruzzatura salina. In generale, i fari sò sottumessi à una prova di spruzzatura salina neutra. Di solitu, si usa una soluzione salina di cloruru di sodiu, cù una cuncentrazione di massa di circa 5% è un valore di pH di circa 6,5-7,2, chì hè neutru. A prova usa spessu un metudu di spruzzatura + secca, vale à dì, dopu un periodu di spruzzatura cuntinua, a spruzzatura hè fermata è u faro hè lasciatu asciugà. Stu ciclu hè adupratu per pruvà continuamente i fari per decine o centinaie d'ore, è dopu a prova, i fari sò cacciati è si osserva a corrosione di e so parti metalliche.

5. Test d'irradiazione di a fonte luminosa

A prova d'irradiazione di a fonte luminosa si riferisce generalmente à a prova di a lampada à xenon. Siccomu a maiò parte di e lampade di l'auto sò prudutti per esterni, u filtru spessu utilizatu in a prova di e lampade à xenon hè u filtru di luce diurna. U restu, cum'è l'intensità d'irradiazione, a temperatura di a scatula, a temperatura di a lavagna o di l'etichetta nera, l'umidità, a modalità di luce, a modalità scura, ecc., varieranu secondu i diversi prudutti. Dopu chì a prova hè cumpletata, a lampada di l'auto hè generalmente testata per a differenza di culore, a classificazione di a carta grisgia è a lucentezza per verificà se a lampada di l'auto hà a capacità di resiste à l'invecchiamentu di a luce.

 

5. Test d'irradiazione di a fonte luminosa

Data di publicazione: 20 d'aostu 2024