U trattamentu di l'interruzzione di a camera di prova à alta è bassa temperatura hè chjaramente stipulatu in GJB 150, chì divide l'interruzzione di a prova in trè situazioni, vale à dì, l'interruzzione in u range di tolleranza, l'interruzzione in cundizioni di prova è l'interruzzione in cundizioni di sovra-prova. Diverse situazioni anu diversi metudi di trattamentu.
Per l'interruzzione in u range di tolleranza, quandu e cundizioni di prova ùn superanu micca u range di errore permessu durante l'interruzzione, u tempu d'interruzzione deve esse cunsideratu cum'è parte di u tempu tutale di prova; per l'interruzzione in cundizioni di prova, quandu e cundizioni di prova di a camera di prova à alta è bassa temperatura sò inferiori à u limite inferiore di l'errore permessu, e cundizioni di prova predefinite devenu esse righjunte da u puntu sottu à e cundizioni di prova, è a prova deve esse ripresa finu à chì u ciclu di prova previstu sia cumpletatu; per i campioni di sovra-test, se e cundizioni di sovra-test ùn influenzanu micca direttamente l'interruzzione di e cundizioni di prova, se u campione di prova falla in a prova successiva, u risultatu di a prova deve esse cunsideratu invalidu.
In u travagliu attuale, aduttemu u metudu di ripetere u test dopu chì u campione di prova hè statu riparatu per l'interruzzione di a prova causata da u fallimentu di u campione di prova; per l'interruzzione di a prova causata da l'alta è a bassacamera di prova di temperaturaIn casu di prublemi cù l'equipaggiu (cum'è una mancanza d'acqua improvvisa, una mancanza di corrente, un guastu di l'equipaggiu, ecc.), se u tempu d'interruzzione ùn hè micca assai longu (in 2 ore), di solitu u trattemu secondu l'interruzzione di a cundizione di sottu prova specificata in GJB 150. Se u tempu hè troppu longu, a prova deve esse ripetuta. A ragione per applicà e disposizioni per u trattamentu d'interruzzione di a prova in questu modu hè determinata da e disposizioni per a stabilità di a temperatura di u campione di prova.
A determinazione di a durata di a prova di temperatura in alta è bassacamera di prova di temperaturaA prova di temperatura hè spessu basata annantu à u campione di prova chì ghjunghje à a stabilità di temperatura à sta temperatura. A causa di e differenze in a struttura di u pruduttu è i materiali è e capacità di l'equipaggiu di prova, u tempu per i diversi prudutti per ghjunghje à a stabilità di temperatura à a listessa temperatura hè diversu. Quandu a superficia di u campione di prova hè riscaldata (o raffreddata), hè trasferita gradualmente à l'internu di u campione di prova. Un tale prucessu di conduzione di u calore hè un prucessu di conduzione di u calore stabile. Ci hè un ritardu di tempu trà u tempu quandu a temperatura interna di u campione di prova ghjunghje à l'equilibriu termicu è u tempu quandu a superficia di u campione di prova ghjunghje à l'equilibriu termicu. Stu ritardu di tempu hè u tempu di stabilizazione di a temperatura. U tempu minimu necessariu per i campioni di prova chì ùn ponu micca misurà a stabilità di a temperatura hè specificatu, vale à dì, quandu a temperatura ùn hè micca in funziunamentu è ùn pò esse misurata, u tempu minimu di stabilità di a temperatura hè di 3 ore, è quandu a temperatura hè in funziunamentu, u tempu minimu di stabilità di a temperatura hè di 2 ore. In u travagliu reale, usemu 2 ore cum'è tempu di stabilizazione di a temperatura. Quandu u campione di prova ghjunghje à a stabilità di temperatura, se a temperatura intornu à u campione di prova cambia di colpu, u campione di prova in equilibriu termicu avarà ancu un ritardu di tempu, vale à dì, in un tempu assai cortu, a temperatura in u campione di prova ùn cambierà micca troppu.
Durante a prova di umidità à alta è bassa temperatura, s'ellu ci hè una mancanza d'acqua improvvisa, una mancanza di corrente o un guastu di l'equipaggiu di prova, duvemu prima chjude a porta di a camera di prova. Perchè quandu l'equipaggiu di prova di umidità à alta è bassa temperatura smette di funziunà di colpu, finu à chì a porta di a camera hè chjusa, a temperatura di a porta di a camera di prova ùn cambierà micca dramaticamente. In un tempu assai cortu, a temperatura in u campione di prova ùn cambierà micca assai.
Dopu, determinate s'ella ùn hà micca effettu nant'à u campione di prova è uapparecchiatura di provapò ripiglià u funziunamentu nurmale in pocu tempu, pudemu cuntinuà a prova secondu u metudu di gestione di l'interruzzione di e cundizioni di prova insufficienti specificate in GJB 150, à menu chì l'interruzzione di a prova ùn abbia un certu impattu nantu à u campione di prova.
Data di publicazione: 16 d'ottobre di u 2024
