• pagina_banner01

Nutizie

Trè metudi di prova principali per a camera di prova di l'invecchiamentu UV

FluorescenteCamera di prova di invecchiamento UVmetudu di l'amplitude:

I raggi ultravioletti di a luce solare sò u principale fattore chì danneghja e prestazioni di durabilità di a maiò parte di i materiali. Usemu lampade ultraviolette per simulà a parte ultravioletta à onde corte di a luce solare, chì genera assai poca energia spettrale visibile o infrarossa. Pudemu sceglie lampade UV cù diverse lunghezze d'onda secondu i diversi requisiti di prova, postu chì ogni lampada hà una energia totale di irradiazione UV è una lunghezza d'onda diverse. Di solitu, e lampade UV ponu esse divise in dui tipi: UVA è UVB.

Trè metudi di prova principali per a camera di prova di l'invecchiamentu UV

FluorescenteScatola di prova di invecchiamento UVMetudu di prova di pioggia:

Per certe applicazioni, a spruzzatura d'acqua pò simulà megliu e cundizioni ambientali di l'usu finale. A spruzzatura d'acqua hè assai efficace per simulà u shock termicu o l'erosione meccanica causata da fluttuazioni di temperatura è l'erosione di l'acqua di pioggia. In certe cundizioni pratiche d'applicazione, cum'è a luce solare, quandu u calore accumulatu si dissipa rapidamente per via di piogge improvvise, a temperatura di u materiale subirà un cambiamentu bruscu, risultendu in un shock termicu, chì hè una prova per parechji materiali. A spruzzatura d'acqua di HT-UV pò simulà u shock termicu è/o a corrosione da stress. U sistema di spruzzatura hà 12 ugelli, cù 4 da ogni latu di a sala di prova; U sistema di sprinkler pò funziunà per uni pochi di minuti è poi spegnesi. Questa spruzzatura d'acqua à cortu termine pò rinfrescà rapidamente u campione è creà cundizioni per u shock termicu.

FluorescenteCamera di prova di invecchiamento UVmetudu di l'ambiente di cundensazione umida:

In parechji ambienti esterni, i materiali ponu esse umidi finu à 12 ore à ghjornu. A ricerca hà dimustratu chì u fattore principale chì causa l'umidità esterna hè a rugiada, micca l'acqua di pioggia. HT-UV simula l'erosione di l'umidità esterna attraversu a so funzione unica di cundensazione. Durante u ciclu di cundensazione durante l'esperimentu, l'acqua in u reservoir inferiore di a stanza di prova hè riscaldata per generà vapore caldu, chì riempie tutta a stanza di prova. U vapore caldu mantene l'umidità relativa di a stanza di prova à 100% è mantene una temperatura relativamente alta. U campione hè fissatu nantu à u muru laterale di a stanza di prova, in modu chì a superficia di prova di u campione sia esposta à l'aria ambiente in a stanza di prova. L'esposizione di u latu esternu di u campione à l'ambiente naturale hà un effettu di raffreddamentu, chì risulta in una differenza di temperatura trà e superfici interne è esterne di u campione. L'apparizione di sta differenza di temperatura face chì a superficia di prova di u campione abbia sempre acqua liquida generata da a cundensazione durante tuttu u ciclu di cundensazione.

A causa di l'esposizione esterna à l'umidità finu à dece ore à ghjornu, un ciclu di condensazione tipicu dura di solitu parechje ore. HT-UV furnisce dui metudi per simulà l'umidità. U metudu u più cumunimenti utilizatu hè a condensazione, chì hè

 


Data di publicazione: 11 dicembre 2023