• pagina_banner01

Nutizie

Trè tappe di prova d'invecchiamentu di a prova d'invecchiamentu UV

Prova di invecchiamento UVA camera hè aduprata per valutà a velocità di invecchiamentu di i prudutti è di i materiali sottu à i raggi ultravioletti. L'invecchiamentu da a luce solare hè u principale dannu causatu da l'invecchiamentu di i materiali aduprati à l'esternu. Per i materiali interni, saranu ancu affettati in una certa misura da l'invecchiamentu da a luce solare o da l'invecchiamentu causatu da i raggi ultravioletti in e fonti di luce artificiale.

Trè tappe di prova d'invecchiamentu di a prova d'invecchiamentu UV

 

1. Fase di luce:
Simulà a lunghezza di a luce di ghjornu in l'ambiente naturale (di solitu trà 0,35 W/m2 è 1,35 W/m2, è l'intensità di a luce solare à meziornu in estate hè di circa 0,55 W/m2) è a temperatura di prova (50 ℃ ~ 85 ℃) per simulà diversi ambienti d'usu di u produttu è risponde à i requisiti di prova di diverse regioni è industrie.

 

2. Fase di cundensazione:
Per simulà u fenomenu di l'appannamentu nantu à a superficia di u campione di notte, spegne a lampada UV fluorescente (statu scuru) durante a fase di condensazione, cuntrullà solu a temperatura di prova (40 ~ 60 ℃), è l'umidità di a superficia di u campione hè 95 ~ 100% RH.

 

3. Fase di spruzzatura:
Simulate u prucessu di pioggia spruzzendu continuamente acqua nantu à a superficia di u campione. Siccomu e cundizioni di a camera di prova di l'invecchiamentu acceleratu UV artificiale Kewen sò assai più dure chè l'ambiente naturale, u dannu di l'invecchiamentu chì pò accade solu in l'ambiente naturale in pochi anni pò esse simulatu è ripruduttu in pochi ghjorni o settimane.


Data di publicazione: 09 di settembre di u 2024