• pagina_banner01

Nutizie

A diversa selezzione di lampade di camera di prova di invecchiamento ultravioletto (UV)

A diversa selezzione di lampade di camera di prova di invecchiamento ultravioletto (UV)

Simulazione di l'ultraviolettu è di a luce solare

Ancu s'è a luce ultravioletta (UV) rapprisenta solu u 5% di a luce solare, hè u principale fattore d'illuminazione chì face diminuisce a durabilità di i prudutti per esterni. Questu hè perchè l'effettu fotochimicu di a luce solare aumenta cù a diminuzione di a lunghezza d'onda.

Dunque, ùn hè micca necessariu di riproduce tuttu u spettru di a luce solare quandu si simula l'effettu dannusu di a luce solare nantu à e proprietà fisiche di i materiali. In a maiò parte di i casi, ci vole solu à simulà a luce UV di un'onda corta.

A ragione per a quale e lampade UV sò aduprate in a camera di prova di l'invecchiamentu UV hè chì sò più stabili cà altre lampade è ponu riproduce megliu i risultati di a prova. L'usu di una lampada UV fluorescente per simulà l'influenza di a luce solare nantu à e proprietà fisiche, cum'è a diminuzione di a luminosità, a screpolatura, u sbucciamentu, ecc., hè u megliu metudu.

Ci sò parechje lampade UV diverse da sceglie. A maiò parte di queste lampade UV producenu luce ultravioletta invece di luce visibile è infrarossa. A principale differenza trà e lampade hè riflessa in l'energia UV totale generata da elle in a so rispettiva gamma di lunghezze d'onda.

Diverse lampade aduprate in a camera di prova di l'invecchiamentu ultraviolettu pruduceranu risultati di prova diversi. L'ambiente attuale di l'applicazione di l'esposizione pò suggerisce quale tipu di lampada UV deve esse scelta. I vantaghji di e lampade fluorescenti sò risultati di prova rapidi; cuntrollu di l'illuminazione simplificatu; spettru stabile; poca manutenzione; prezzu bassu è costu operativu ragiunevule.


Data di publicazione: 06 di nuvembre di u 2023