Eccu una breve panoramica di i sfarenti roli di e diverse impugnature universali per macchine di prova.
A funzione principale di ogni presa hè diSerrate bè u campione è assicuratevi chì a forza applicata sia trasmessa currettamente senza scivolamenti o rotture premature à e mascelle.
Diverse impugnature sò cuncepite per geometrie è materiali specifici di campioni:
1.**Impugnature à cuneu (manuali/pneumatiche):U tipu u più cumunu. Usanu una azzione di cuneu auto-serrante induve a forza di presa aumenta cù u caricu di trazione applicatu. Ideale percampioni standard d'ossu di cane pianudi metalli, plastiche è cumposti.
2.**Impugnature à faccia piatta:Anu duie superfici piane, spessu seghettate. Aduprate per u serraggiomateriali piatti è finicum'è film plasticu, carta, fogli di gomma è tessili per impedisce u schiacciamentu.
3.**Impugnature a V è Impugnature tonde:Dispone di mascelle scanalate in forma di V per una presa sicurasezioni trasversali circularisenza scivulà. Adupratu per fili, barre, corde è fibre.
4.**Impugnature avvolgenti / Impugnature per corda è filatu:U campione hè avvoltu intornu à un cabestu. L'attritu u mantene, minimizendu a cuncentrazione di stress è i danni. Adupratu per materiali assai delicati cum'èfilamenti fini, fili è film sottili.
5.**Impugnature a sbucciatura è per scopi speciali:
Apparecchi di prova di sbucciatura:Cuncepitu per tene campioni d'adesivu à un angulu specificu (90°/180°) per misuràforza adesiva o di ligamedi nastri adesivi, etichette è materiali laminati.
Dispositivi di piegatura:Micca per a tensione. Adupratu per fà spettaculi.Prove di piegatura à 3 o 4 puntinantu à travi, plastiche o ceramica.
Piatti di compressione:Piatti piatti usati perprova di cumpressionedi materiali cum'è schiuma, molle o béton.
U principiu chjave hè di selezziunà una presa chì assicura chì u campione fallisce in a so sezione di calibru (a regione d'interessu), micca à e mascelle.
Data di publicazione: 04 di settembre di u 2025
